افتتاح شرکت تولید تجهیزات پزشکی و بیمارستانی در قم

به گزارش وبلاگ آوای چکاوک، خبرنگاران/قم این شرکت تولیدی با اعتبار 700 میلیارد ریال و اشتغالزایی 100 نفر به منظور برطرف کردن نیازهای پزشکی و بیمارستانی استان افتتاح شد.

افتتاح شرکت تولید تجهیزات پزشکی و بیمارستانی در قم

استاندار قم در اجرای برنامه سه شنبه اقتصادی استان ، با حضور درشهرک صنعتی شکوهیه قم، از واحدهای ایران مرینوس تولیدکننده پارچه و منسوجات و آذین اوپال تولید کننده ظروف شیشه ای بازدید کرد.

بهرام سرمست سپس با بهره برداری از شرکت سلامت گستران پردیس پارت، تولیدکننده محصولات پزشکی و بیمارستانی با اعتبار 700 میلیارد ریال؛ فاز توسعه این شرکت سلامت محور را نیز کلنگ زنی کرد.

وی در این مراسم طی سخنانی هدف از بازدیدهای میدانی به صورت یک هفته درمیان را آشنایی با مسائل تولیدکنندگان دانست و گفت:در تلاش هستیم تا ضمن رفع موانع تولید، توسعه واحدهای صنعتی پیروز را میسر کنیم.

سرمست همچنین با اشاره به افتتاح یک طرح سلامت محور، تلاش دولت برای تولید محصولات پزشکی و بیمارستانی در کشور را مورد توجه قرار داد و گفت: در شرایط کرونایی بهره برداری از این واحد تولیدی، کمک شایانی به کادر درمان وتجهیزات و ملزومات برای بیماران تنفسی و کرونایی خواهد کرد.

استاندار قم مشارکت بانک ها در تامین نقدینگی شرکت های صنعتی را نیز مورد تاکید قرار داد و شرح داد: بسکمک از مسائل واحدهای صنعتی از جمله سرمایه در گردش آنها در بازدیدهای میدانی بررسی و دستورات لازم صادر می شود.

بر اساس آمار حجم سرمایه گذاری اجرا شده برای واحدهای صنعتی استان قم فراتر از 51 هزار میلیارد ریال است که با این حجم از سرمایه گذاری اجرا شده در حدود 2هزار و 400 واحد صنعتی و تولیدی استان برای بیش از 57 هزار تن فرصت اشتغال ایجادشده است؛ همچنین قم دارای هفت شهرک صنعتی شکوهیه، الغدیر، چاپ و نشر، سلفچگان، محمودآباد، ثامن الائمه (ع) - قنوات - و فناوری اطلاعات و ارتباطات (I.C.T) و چهار ناحیه صنعتی خورآباد، دستجرد، سیرو و طغرود است که هرکدام از آن ها موقعیت ممتازی برای توسعه اشتغال دارند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "افتتاح شرکت تولید تجهیزات پزشکی و بیمارستانی در قم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افتتاح شرکت تولید تجهیزات پزشکی و بیمارستانی در قم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید