ترامپ با خانواده بلیک ملاقات نخواهد کرد

به گزارش وبلاگ آوای چکاوک، رئیس جمهور آمریکا برنامه ای برای ملاقات با خانواده یاکوب بلیک در ویسکانسین ندارد.

ترامپ با خانواده بلیک ملاقات نخواهد کرد

به گزارش گروه بین الملل وبلاگ آوای چکاوک به نقل از سی ان ان، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا دوشنبه در یک کنفرانس خبری گفت: برنامه ای برای ملاقات با خانواده یاکوب بلیک در ویسکانسین ندارم زیرا آنها خواهان حضور وکلا در این ملاقات بودند.

بر اساس این گزارش در حالی که تظاهرات خشونت آمیز در اعتراض به رفتارهای نژادپرستانه و وحشیگری پلیس در شهرهای مختلف آمریکا به خصوص کنوشا و پورتلند همچنان ادامه دارد، ترامپ میخواهد سه شنبه به شهر کنوشا سفر کند. ترامپ سعی دارد تا نشان دهد مساله ناآرامی های اجتماعی در اولویت برنامه های کاریش قرار گرفته است.

شلیک یک مامور پلیس به سوی یاکوب بلیک شهروند سیاهپوست که منجر به فلج شدن وی شد، آتش اعتراضات خشونت آمیز در شهر کنوشا را شعله ور نموده است.

ترامپ در اظهاراتی در کاخ سفید گفت: با کشیش خانواده بلیک صحبت کردم و متوجه شدم که بهتر است در جایی که وکلا نیز قرار است حضور داشته باشند، با خانواده وی ملاقات نداشته باشم. آنها خواهان صحبت با من بودند. آنها می خواستند وکلا نیز حضور داشته باشند و من تصور کردم که این اقدام نامناسب است. بنابر این با آنها ملاقات نخواهم کرد. ولی با کشیش خانواده آنها صحبت کردم.

این در حالی است که جاستین بلیک عموی یاکوب در این باره گفت: پدر یاکوب هیچ تمایلی برای صحبت با ترامپ ندارد. تنها درخواست پدر بلیک در شرایط کنونی، بهبودی کامل فرزندش و اجرای عدالت است.

وی اضافه کرد: ترامپ یک نژادپرست است که تنها موجب تشدید تنش های نژادی می گردد. از زمانی که او وارد کاخ سفید شده، تنش های نژادی به شدت افزایش یافته است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "ترامپ با خانواده بلیک ملاقات نخواهد کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترامپ با خانواده بلیک ملاقات نخواهد کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید