تعویق در بازگشت کارکنان گوگل همچنان ادامه دارد

به گزارش وبلاگ آوای چکاوک، شرکت گوگل به علت شیوع نوع تازه ویروس کرونا، مجددا بازگشت کارکنانش را تا اوایل سال 2022 به تعویق انداخت.

تعویق در بازگشت کارکنان گوگل همچنان ادامه دارد

به گزارش وبلاگ آوای چکاوک به نقل از gizmodo؛ گزارش ها حاکی از آن است که شرکت گوگل به علت شیوع سویه تازه ویروس کرونا، مجددا بازگشت کارگرانش در آمریکا را به تعویق انداخت و بیان کرد که تا آخر امسال این وضع همچنان ادامه دارد. غول فناوری قبلاً اعلام نموده بود که کارمندان از 10 ژانویه باید سه روز در هفته در محل کار حضور داشته و حتما واکسینه شده باشند. گوگل به تازگی بیان کرد که نزدیک به 40 درصد از کارکنان به صورت فیزیکی در شرکت حضور دارند.

اگرچه هنوز جدول زمانی مشخصی برای بازگشت کارکنان معین نشده، اما کریس راکو، معاون امنیت جهانی گوگل، در ایمیل خود نوشت: این شرکت به مکان های خاصی اجازه می دهد تا معین نمایند که چه زمانی کارمندان خود را به دفتر بازگردانند.

راکو گفت:گوگل کارمندان را تشویق می نماید تا در جایی که شرایط اجازه می دهد به دفتر بیایند و با همکاران خود ارتباط برقرار نمایند. سپس به طور منظم در دفتر حضور یابند. ما در سال 2022 با چالش هایی روبرو هستیم که برای مقابله با آنها برنامه هایی چیده ایم که در حال آنالیز و آزمایش هستیم.

یکی از سخنگویان گوگل به CNBC گفت که این تاخیر مطابق با برنامه ای است که قبلا به وسیله این شرکت معین شده بود که 10 ژانویه را به عنوان اولین تاریخ بازگشت ممکن در نظر می گرفت. با این حال، در این مرحله، تاریخ بازگشت فناوری های بزرگ به دفتر کار به میزان سرانجام همه گیری نامشخص است. باید دید که آیا شرکت های دیگری مانند اپل که قرار است اول فوریه یک آزمایش ترکیبی را شروع کند، فیسبوک و آمازون نیز برنامه های خود را عقب خواهند انداخت یا خیر.

بیشتر بخوانید

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "تعویق در بازگشت کارکنان گوگل همچنان ادامه دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تعویق در بازگشت کارکنان گوگل همچنان ادامه دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید