جزئیات آپدیت تازه گنشین ایمپکت اعلام شد؛ از تاریخ انتشار تا شخصیت های تازه

به گزارش وبلاگ آوای چکاوک، به روزرسانی 3.0 بازی گنشین ایمپکت (Genshin Impact) با عنوان The Morn a Thousand Roses Brings، قرار است محتوایی بزرگ را در اختیار بازیکنان قرار دهد. این آپدیت منطقه سومرو (Sumeru) را باز نموده و هفتمین و آخرین عنصر گنشین یعنی دندرو (Dendro) را معرفی می نماید. البته دندرو چندان تازه نیست زیرا از ابتدای عرضه گنشین وجود داشته و بعضی از جادوگران هیلیچرل از آن استفاده می نمایند. با این حال این اولین باری است که ما قادر به استفاده از این عنصر هستیم.

جزئیات آپدیت تازه گنشین ایمپکت اعلام شد؛ از تاریخ انتشار تا شخصیت های تازه

تاریخ انتشار

این به روزرسانی در تاریخ 24 آگوست (2 شهریور) روی تمامی پلتفرم ها منتشر می گردد. البته شما می توانید یک روز قبل از تاریخ تعیین شده، این محتوا را نصب کنید و به محض انجام تغییرات مربوط به آپدیت روی سرورها، وارد بازی شوید. آپدیت 3.0 به جای شش هفته، پنج هفته در بازی قرار خواهد گرفت.

عنصر تازه: دندرو

دندرو طبق تیزری که منتشر شده دارای سه ویژگی کلیدی است: تجزیه (Catalysis)، خرد (Wisdom) و زندگی (Life). کمپانی میهویو (miHoYo) تا کنون سه مورد از واکنش های دندرو را با عناصر دیگر فاش نموده است که Burning، Bloom و Catalyze هستند.

  • Burning (دندرو و پایرو) چیزی است که بازیکنان قبلا در بازی دیده اند. در واقع اگر با پایرو علف ها را آتش بزنید، می توانید شاهد تاثیر آن باشید. این واکنش بین دندرو و پایرو است.
  • Bloom (دندرو و هایدرو) از پدیده واقعی شکوفا شدن گل الهام گرفته شده است و ترکیبی از خاصیت درمانی هایدرو و توانایی دندرو در تجزیه است. بلوم هسته های دندرو را ایجاد می نماید که در نهایت با انفجار خود محدوده بزرگی را تحت تاثیر خود قرار می دهد. اگر هسته های فراوری شده از واکنش های بلوم با پایرو یا الکترو به نوعی ترکیب شوند، واکنش Burgeon شروع می گردد و این می تواند آسیب انفجارها را افزایش داده یا کاری کند که هسته ها دشمنان را ردیابی نمایند.
  • Catalyze (دندرو و الکترو) مانند بلوم قدرتمند نیست. این واکنش ترکیبی از ویژگی های الکترو و بخش خرد دندرو است. Catalyze بعلاوه دارای پس زمینه داستانی بوده و ظاهرا بخشی جدایی ناپذیر از تاریخ سومرو است. Catalyze افکت Quicken را اعمال می نماید که آسیب بعدی وارد شده به هدف به وسیله دندرو یا الکترو را افزایش می دهد.

همانطور که تریلر نشان داده می گردد، سیستم تازهی وجود دارد که در آن بعضی از المان ها و دشمنان دنیا بازی، بسته به عنصری که روی آن ها اعمال می کنید، تغییر نموده و این در نهایت منجر به تعاملات متفاوتی بین بازیکن و آن ها می گردد. ازطرفی در مبارزات، اگر در یک حالت خاص دشمنان را شکست دهید، می توانید جوایز ویژه ای دریافت کنید. از طرفی می توانید با دندرو به قارچ ضربه زده و آن را شکوفا کنید. سپس می توانید از قارچ مانند ترامپولین بهره ببرید؛ عملی که پتانسیل دندرو را برای تبدیل شدن به یک ابزار جالب در راستای اکتشاف دنیا نشان می دهد.

منطقه سومرو

سومرو سرزمین خرد، دانشمندان و دندرو آرکون (Dendro Archon) است. احتمالا بازیکنان سومرو را به عنوان مکانی می شناسند که لیزا، یک شخصیت که در همان ابتدای بازی با آن آشنا می شویم، در آن به به مدرسه رفته است. سازمانی که به نام آکادمیا (Akademiya) شناخته می گردد، امور ایالتی سومرو را کنترل می نماید. سومری ها به صورت کلی دانش را ستایش نموده و بعلاوه رویا نمی پردازند. این چیزی است که به آن افتخار می نمایند زیرا آن را دلیلی بر خرد خود می دانند.

محیط سومرو به دو اکوسیستم بیابان و جنگل های بارانی تقسیم می گردد. بر خلاف صخره های ناهموار اینازوما و ستون های سنگی لیوی، شیب کوه های سومرو ملایم تر است و مانند آن هایی است که در منطقه ها گرراستای و مرطوب یافت می شوند. گیاهان و جانوران جنگل دارای تکامل منحصربه فردی از نژادهای شاروم به نام Funi هستند و قوی ترین فانگی ها دارای ویژگی های حیوانی هستند. هنگامی که بازیکنان وارد سومرو می شوند، با شهری ساخته شده روی یک درخت غول پیکر و گروهی از ارواح جنگلی روبرو می شوند که البته به یاری آواتار احتیاج دارند. در نقشه سومرو حتی یک ربات غول پیکر اسرارآمیز در میان کوه ها و بعلاوه درختان درخشان بزرگی وجود دارند.

بازیکنان ارمایت ها را دیدار خواهند کرد؛ مردمی که از یک تمدن باستانی در یک بیابان آمده اند. آن ها یک نیروی مستقل در سومرو هستند و می توان آن ها را مزدور در نظر گرفت. بیابان سومرو بعلاوه حاوی گردبادهای وارونه منحصربه فرد و منطقه ها مخفی شامل آثار و دشمنان تمدن سقوط نموده باستان است. از طرفی یک ربات غول پیکر دیگر نیز در بیابان وجود دارد. ارتباط این دو ربات باید در بازی آشکار گردد و فعلا معین نیست. با این حال، همه موارد فوق به وسیله چیزی مورد تهدید قرار می گیرد.

داستان

تریلر منتشر شده نشان می دهد که دندرو آرکون، ارباب بزرگ روکادواتا (Rukkhadevata) که به طور مستقیم به درخت Irminsul متصل است، چند صد سال پیش در یک فاجعه ناپدید شده است. حکیمان در نهایت یک نسخه دوباره متولد شده از آرکون یعنی لرد کوسانالی (Kusanali) را پیدا نموده و او را به سومرو بازگردانده اند. از طرفی این تریلر بعلاوه فستیوالی به نام Sabzeruz و تولد دوباره آرکون را به تصویر می کشد؛ جایی که نیلو به عنوان شخصیتی که برای رفتن در راستا هنر و پایکوبی در کشوری که برای خرد ارزش زیادی قائل است، انتخاب شده است، پایکوبی مهمی را اجرا می نماید.

بعلاوه یک نیروی شرور در حال کوشش برای بازگرداندن خدایی ظاهر شیطانی است. فاتویی ها نیز در سومرو در حال ساختن چیزی ناشناخته هستند. در نهایت موضوع دیگری که در سومرو اتفاق می افتد، رویدادی به نام پژمردگی (Withering) است. منطقه ها پژمرده عاری از حیات به نظر می رسند و گفته شده که این پدیده از اعماق دنیا سرچشمه می گیرد. رنجرها احتمالا برای مدتی طولانی در منطقه ها پژمرده نبرد خواهند کرد.

شخصیت های قابل بازی

توانایی های تایناری (Tighnari) و کالی (Collei) به طور رسمی فاش نشده اند اما افشاگرانی قابل اعتماد، اطلاعاتی را منتشر نموده اند که در اینجا به طور کلی نگاهی به آن ها خواهیم داشت. در اولین بنر منتشر شده از شخصیت های این آپدیت، تایناری و کالی در کنار جونگلی (Zhongli) مشاهده می شوند. دوری (Dori) نیز به در ادامه به همراه بازگشت گانیو (Ganyu) و کوکومی (Kokomi) اعلام شده است. در این میان لازم به ذکر است که کالی را می توان به صورت رایگان از رویداد Graven Innocence دریافت کرد.

تایناری (Tighnari)

تایناری یک محقق جوان و مهربان، نگهبان جنگل و مربی کالی است. او با استفاده از دندرو انفجارهای عظیمی را ایجاد می نماید و می تواند شش هسته دندرو را برای ردیابی دشمنان پرتاب کند.

کالی (Collei)

او یک رنجر جنگل است که زیر نظر تایناری آموزش می بیند. او کمانداری مشابه امبر است اما به جای پایرو از دندرو استفاده می نماید. او از دندرو استفاده می نماید تا با چیزی مانند بومرنگ به چندین دشمن آسیب بزند. کلی بعلاوه از آیتمی به نام Cuielen-Anbar بهره می برد که پس از انفجار، آسیبی با موضوع دندرو وارد می نماید.

دوری (Dori)

دوری یک تاجر دوره گرد است که حتی از دایونا (Diona) هم کوتاه تر به نظر می رسد. او بیشتر به سمت کلاس ساپورت متمایل است و برای همراه خود بازیابی سلامتی، بازیابی انرژی و عنصر الکترو فراهم می نماید.

رویدادها

در کنار موارد ذکر شده، رویدادها و چالش هایی فرعی نیز در اختیار بازیکنان قرار خواهد گرفت. در چالش عکس برداری بازیکنان می توانند از حیوانات جنگلی در سومرو عکس بگیرند و جایزه دریافت کند. باس تازهی در قالب یک چالش در دسترس قرار می گیرد و بازیکنان در یک چالش خاص با محدودیت زمانی برای جمع آوری سکه های طلا در منظره ها سومرو پرسه می زنند. دسته ای از ماموریت های فرعی نیز در قالب The Wonderful Fungi of Teyvat وجود خواهد داشت.

این رویدادها در کنار جوایز معمولی و منابع ارتقای شخصیت، شخصیت کالی را در اختیار شما قرار می دهند. از طرفی رویدادهای گنج یابی وجود دارد و بازیکنان به صندوق های مختلف دست پیدا خواهند کرد. در نهایت در چالش های Fayz Trials که برخلاف Lost Riches که در به روزرسانی های قبلی گنشین دیده ایم، تازه است، بازیکنان می توانند معجون مصرف نمایند و با پیدا کردن نقاط ضعف دشمنان، آسیب زیادی به آن ها وارد نمایند.

می توانید در ادامه تریلرهای منتشر شده از آپدیت 3.0 بازی گنشین ایمپکت را مشاهده کنید.

منبع: GameSpot

منبع: دیجیکالا مگ

به "جزئیات آپدیت تازه گنشین ایمپکت اعلام شد؛ از تاریخ انتشار تا شخصیت های تازه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزئیات آپدیت تازه گنشین ایمپکت اعلام شد؛ از تاریخ انتشار تا شخصیت های تازه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید