جزئیات سفر معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش به شیراز

به گزارش وبلاگ آوای چکاوک، تهران (پانا) - معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش به همراه مدیرکل تربیت بدنی و فعالیت های ورزشی این وزارتخانه به منظور افتتاح چند طرح ورزشی و بازدید از اماکن ورزشی آموزش و پرورش فارس وارد شیراز شدند.

جزئیات سفر معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش به شیراز

صادق ستاری فرد در سفر یک روزه خود به شیراز در آیین افتتاح مجموعه ورزشی شهید فرارویی، بعلاوه افتتاح دومین کلاس درس تخصصی درس تربیت بدنی ویژه دانش آموزان استثنایی در کشور و اولین در استان فارس در مدرسه نصر شیراز شرکت خواهد نمود.

معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش در این سفر در گلزار شهدای شیراز حضور خواهد یافت و به مقام شامخ شهدا خصوصا شهدای فرهنگی و دانش آموز ورزشکار ادای احترام خواهد نمود.

ستاری فرد بعلاوه قرار است از چندین آکادمی در سطح شهر شیراز بازدید و از نزدیک با فرهنگیان و دبیران تربیت بدنی ملاقات و گفت وگو کند.

جلسه برخط با روسا، معاونین و کارشناسان تربیت بدنی و سلامت ادارات آموزش و پرورش سراسر استان بعلاوه جلسه حضوری با اعضای مجمع خیرین مدرسه ساز از دیگر برنامه های دکتر ستاری فرد در شیراز خواهد بود.

بازدید از مجموعه های ورزشی آموزش و پرورش شامل حمزه، نرجس و بعثت از دیگر برنامه های سفر یک روزه معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش به شیراز خواهد بود.

لازم به ذکر است در این سفر محمد جعفری مدیرکل تربیت بدنی و فعالیت های ورزشی وزارت آموزش و پرورش حضور به همراه معاون وزیر حضور دارد.

منبع: خبرگزاری پانا

به "جزئیات سفر معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش به شیراز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزئیات سفر معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش به شیراز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید