حسین کعبی: بحرینی ها فارسی به ما فحش می دادند!

به گزارش وبلاگ آوای چکاوک، حسین کعبی؛ ستاره ای که حضور در همه رده های ملی را تجربه کرد و حتی بازوبند کاپیتانی را هم بر بازو بست. کعبی یکی از لژیونرهای خوب ایران هم بود و حالا در کنار جواد نکونام در فولاد خوزستان مربیگری می نماید.

حسین کعبی: بحرینی ها فارسی به ما فحش می دادند!

به گزارش وبلاگ آوای چکاوک به نقل از روزنامه وبلاگ آوای چکاوک ، در آستانه بازی های تیم ملی و به خصوص دو بازی حساس با بحرین، گفت و گوی کوتاهی با او انجام دادیم. کعبی سابقه 11 بار بازی مقابل تیم بحرین را دارد و یک توصیه مهم به ملی پوشان می نماید:پشت هم باشید و گول حاشیه های بحرینی ها را نخورید.

خیلی ها می گویند کار تیم ملی گره خورده است. 4 بازی حساس و به خصوص بازی با بحرین و عراق.

صددرصد گروه سختی است و نمی گردد آن را کتمان کرد. روزی بود که همه می گفتند به به چه گروه آسانی اما حالا شرایط فرق نموده است. الان زمانی است که باید همه حاشیه ها را کنار گذاشت. باید یک دست شد و فقط به یک چیز فکر کرد؛ پیروزیت. اگر در چند بازی قبل نتیجه نگرفته ایم فقط جرقه بوده است. شما اسامی بازیکنان ما را ببینید. این تیم می تواند کارهای بزرگی انجام بدهد فقط باید از حاشیه دور باشد.

ما بازی حساسی با بحرین داریم. خودت سابقه بازی و البته اختلاف هم با بازیکنان این تیم داشتی .

بحرینی ها استاد حاشیه سازی هستند. آنها فارسی به ما فحش می دادند و فحاشی که هیچ، علنا بازیکنان ما را می زدند که مصدوم شوند. زورشان به ما نمی رسید و بازیکنان تکنیکی ما را می زدند. ما باید خودمان باشیم. باید پشت هم باشیم. ما طارمی و آزمون و دنیابخش و کلی ستاره دیگر داریم. می گردد برد و می گردد صعود کرد.

توصیه ای داری برای بازی با بحرین؟

بازیکنان بحرین روی مخ می فرایند. گل هم بزنند که دیگر نمی گردد کنترل شان کرد. دروازه بان شان می خوابد روی زمین و دیگر بلند نمی گردد. باید خونسرد باشیم. باید به حرف مربیان به خصوص آقا وحید و آقا کریم گوش بدهیم. بزرگان که کنار تیم باشند می توانند حاشیه ها را دور نمایند. از درگیر شدن دوری کنیم چون آنها استادانه این کار را می نمایند. من یک خواهش دارم از همه ملی پوشان. مردم منتظر اتفاق های خوب هستند. شادی این مردم با همین فوتبال است. دلشان را شاد کنید.

تو خودت در انگلیس بازی نموده ای. هفته قبل پیشنهاد تاتنهام به طارمی مطرح شده بود و علیرضا دنیابخش هم که در لیگ برتر انگلیس بازی می نماید. نظرت درباره این دو بازیکن چیست؟

طارمی که عالی است. من پیشنهاد می کنم اگر هم می خواهد از پورتو جدا گردد بهتر است به فوتبال اسپانیا برود. فوتبال انگلیس، آلمان و ایتالیا خشن است. بهترین بازیکنان دنیا در لیگ های این کشور مصدوم شده اند. برای مهدی دعا کنیم. پیروزیت او، پیروزیت ایران است و پرچمی که بالا می رود. علیرضا هم که برای خودش ستاره است. او توانایی های زیادی دارد و دیدید هر بار که بازی نموده بهترین عملکرد را داشته است. امیدوارم همه فوتبالیست های ایران در همه رده ها پیروز باشند.

مازیار فیروزی - گروه ورزش / روزنامه وبلاگ آوای چکاوک

منبع: جام جم آنلاین

به "حسین کعبی: بحرینی ها فارسی به ما فحش می دادند!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حسین کعبی: بحرینی ها فارسی به ما فحش می دادند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید