خبرنگاران جشنواره مجازی شب یلدا در آستارا برگزار می گردد

به گزارش وبلاگ آوای چکاوک، آستارا - خبرنگاران - رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آستارا از برگزاری جشنواره مجازی عکاسی با عنوان یلدای سال جاری در خانه می مانیم اطلاع داد و خانواده ها را به ماندن در خانه ها و شرکت در این رویداد به وسیله شبکه های اجتماعی فراخواند.

خبرنگاران جشنواره مجازی شب یلدا در آستارا برگزار می گردد

به گزارش خبرنگار وبلاگ آوای چکاوک پردل امیری نژاد روز سه شنبه در اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری این شهرستان اظهار کرد: اعضای هر خانواده می توانند با دوربین تلفن همراه از نمادهای شب یلدا در خانه خود عکاسی نموده و به وسیله شماره واتساپ 09114781319 به دبیرخانه جشنواره ارسال نمایند.

وی اعلام کرد: دیوان حافظ، هندوانه و انار از نمادهای شب یلداست و علاوه بر مردم آستارا، شهروندان سایر شهرستان های گیلان هم تا پنجم دی ماه فرصت دارند با ارسال عکس در این جشنواره شرکت نمایند.

وی اعلام کرد: هر شرکت نماینده می تواند حداکثر پنج قطعه عکس به دبیرخانه ارسال کند و هدف از برگزاری جشنواره حفظ آئین ها، سنن ارزشمند یادگار مانده از پیشینیان و ارج نهادن به فرهنگ اصیل ایرانی است.

امیری نژاد اضافه نمود: اعضای سازمان مردم نهاد پویندگان آرمان شهر آستارا هم با قرائت یک بیت از حافظ و تهیه و پخش فیلم آن در شبکه های اجتماعی، طولانی ترین شب سال را گرامی خواهند داشت.

شیوع ویروس کرونا که دنیا را درگیر خود نموده، باعث محدودیت در اجتماعات و برنامه های مردمی شده است و اغلب آئین ها در فضای مجازی برگزار می گردد.

شهرستان مرزی بندر آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان واقع شده است.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران جشنواره مجازی شب یلدا در آستارا برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران جشنواره مجازی شب یلدا در آستارا برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید