راندن BMW سری 7 بدون نیاز به دست ، مدل پرچمدار با قابلیت های ویژه عرضه می شود

به گزارش وبلاگ آوای چکاوک، سری 7 بی ام و حدیدترین فناوری های رانندگی اتوماتیک را ارائه می دهد و زمینه رانندگی بدون دست در آمریکا و کانادا را فراهم می کند.

راندن BMW سری 7 بدون نیاز به دست ، مدل پرچمدار با قابلیت های ویژه عرضه می شود

به گزارش وبلاگ آوای چکاوک و به نقل از موتور 1، هنگامی که شرکت بی ام و سری 7 نو را در آوریل عرضه کرد، این خودروساز اشاره کرد که این مدل پرچمدار از فناوری های کمک راننده فعال بهره خواهد برد. البته تنها این نیست، بلکه 7er یک سیستم رانندگی هندزفری سطح 2+ (رانندگی بدون دست یا اتوماتیک) را نیز دریافت خواهد کرد.

بی ام و که اخیرا اطلاعات بیشتری درباره این فناوری خود انتشار داده گفت که این فناوری از نقشه با وضوح بالا این شرکت موسوم به Here HD Live Map ، استفاده خواهد کرد.

به گفته بی ام و، استفاده از فناوری Here HD Live Map امکان رانندگی بدون دست (اتوماتیک) را در ایالات متحده و کانادا فراهم می کند. بی ام و یکی از اولین شرکت های جهان است که نقشه هایی با وضوح بالا برای قابلیت های رانندگی اتوماتیک سطح 2+ در سری خودروهای تولید خود ارائه می کند.

شایان ذکر است، بی ام و سری 7 نو 2023 اولین خودرویی است که قابلیت رانندگی اتوماتیک SAE سطح 2+ را با سرعت 85 مایل در ساعت (137 کیلومتر در ساعت) درآمریکا و کانادا عرضه می کند.

فناوری نقشه زنده HD Heres چه چیزی نو ارائه می کند؟ ظاهراً این نقشه لایه های غنی، بسیار دقیق و تازه ای از داده ها را ارائه می کند تا خودرو دقیقا بداند در کجای جاده واقع شده است و جاده پیش رو چه ویژگی هایی دارد. در واقع این نقشه به عنوان یک منبع اطلاعات اضافی عمل می کند که با حسگرهای بی ام و سری 7 مرتبط است.

بیشتر بخوانید:

  • تصاویری از BMW M2 که خاتمه رونمایی شد | چالاک، زیبا و قدرتمند

فناوری نقشه HD Heres همچنین به سری 7 اجازه می دهد از مسیریابی پیش بینی کننده استفاده کند، که یک عملکرد مسیریابی است که الگوهای رانندگی فردی را یاد می گیرد تا سفرهای شخصی تر را پیشنهاد کند.

تحویل اولین خودروهای سری 7 نو به مشتریان در آمرکیا برای نوامبر سال جاری برنامه ریزی شده است.

منبع: همشهری آنلاین

به "راندن BMW سری 7 بدون نیاز به دست ، مدل پرچمدار با قابلیت های ویژه عرضه می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راندن BMW سری 7 بدون نیاز به دست ، مدل پرچمدار با قابلیت های ویژه عرضه می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید