طرح آبرسانی بلندمدت به شهر کرمانشاه نیازمند بازنگری

به گزارش وبلاگ آوای چکاوک، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمانشاه گفت : طرح آبرسانی بلندمدت به شهر کرمانشاه نیازمند بازنگری است.

طرح آبرسانی بلندمدت به شهر کرمانشاه نیازمند بازنگری

منوچهر فخری معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمانشاه با بیان اینکه طرح آبرسانی از سد گاوشان به شهر کرمانشاه برای افق 1415 دیده شده، گفت : اکنون که در سال 1401 قرار داریم، در حال استفاده از این ظرفیت هستیم و در آینده احتیاج به آب بیشتری خواهیم داشت.

وی ادامه داد: با توجه به رشد و توسعه شهر، اضافه شدن پروژه های بزرگ اقدام ملی مسکن و تمکیل طرح های مسکن مهر، احتیاج آبی شهر کرمانشاه روز به روز بیشتر شده و باید برای آن چاره ای اندیشیده گردد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمانشاه پروژه کنونی آبرسانی به شهر کرمانشاه از سد گاوشان را حاصل برنامه ریزی چندین سال قبل دانست و اظهار داشت: اکنون ما هم موظفیم برای چند سال آینده کرمانشاه و تامین آب مورد احتیاج شهروندان برنامه ریزی کنیم، در غیر این صورت در سال های آینده با مشکل جدی روبرو خواهیم شد.

فخری از شرایط خشکسالی و کم آبی که طی چند سال اخیر با آن روبرو بودیم و همچنان ادامه دارد یاد و اظهار کرد: بنا به عقیده بعضی از کارشناسان، هنوز چند سال از خشکسالی شدیدی که با آن روبرویم، به جای مانده است.

وی اظهار داشت: با توجه به پیش بینی های اجرا شده مبنی بر کم بارشی ها، ضروری است منابع آبی که در اختیار داریم به برترین شکل مدیریت گردد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمانشاه اشاره ای هم به نبود بارش موثر برای بخش کشاورزی استان داشت و عنوان نمود: باید برای اینکه آسیب کمتری به کشاورزان وارد گردد، برنامه ریزی مناسبی داشته باشیم .

وبلاگ آوای چکاوک کرمانشاه کرمانشاه

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "طرح آبرسانی بلندمدت به شهر کرمانشاه نیازمند بازنگری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طرح آبرسانی بلندمدت به شهر کرمانشاه نیازمند بازنگری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید