قایق کایاکی که به کوله پشتی تبدیل می گردد

به گزارش وبلاگ آوای چکاوک، اخیرا قایقی طراحی شده که کار بسیاری از علاقه مندان به قایق سواری را بسیار راحت نموده. با خبرنگاران همراه باشید تا با این قایق کایاک بیشتر آشنا شوید.

قایق کایاکی که به کوله پشتی تبدیل می گردد

اینکه هرجایی بروید یک قایق کایاک هم با خود حمل کنید شاید کار خسته نماینده و سختی به نظر بیاید. از طرفی هم شاید جاهایی برای اجاره قایق وجود داشته باشد اما بازهم تضمینی وجود ندارد که در نزدیکی خانه تان بتوانید پارو بزنید. بعلاوه نگه داری یک قایق در خانه هم کار غیرممکنی بنظر می آید بخصوص اگر در شهر باشید.

اما کمپانی وجود دارد که اخیرا محصولی طراحی نموده که مشکل کایاک سواران را حل نموده است و علاقه مندان به قایق سواری می توانند هرموقع که دلشان خواست وسایلشان را جمع نمایند و به قایق سواری بروند.

پاکایاک یکی از معدود قایق های بازار است است که قابلیت سرهم شدن و باز شدن را دارد. طراحی فوق العاده این قایق به شما اجازه می دهد تا یک قایق 4 متری را به یک کوله پشتی 1 متری تبدیل کنید.

کمپانی سازنده این قایق اظهار می نماید که می توان پاکایاک را در کمتر از 5 دقیقه سرهم کرد. طراحی سبک و راحت این قایق برای افراد حرفه ای نیز مناسب است. شما می توانید این قایق را در سایت کمپانی سازنده به قیمت حدود 1700 دلار پیش خرید کنید.

منبع: کجارو / travelandleisure.com

به "قایق کایاکی که به کوله پشتی تبدیل می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قایق کایاکی که به کوله پشتی تبدیل می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید