(ویدئو) جنجال هومن حاجی عبداللهی در شب های مافیا؛ حاجی عبداللهی شفاف سازی کرد

به گزارش وبلاگ آوای چکاوک، انتشار فیلمی از شب های مافیای بازیگران مشهور ایرانی که درآن زبان اشاره ناشنوایان را به تمسخر گرفته اند، جنجالی شد.

(ویدئو) جنجال هومن حاجی عبداللهی در شب های مافیا؛ حاجی عبداللهی شفاف سازی کرد

در بخشی از سریال شب های مافیا که مشهورترین بازیگران ایرانی در آن حضور دارند، هومن حاجی عبداللهی و هادی کاظمی بازیگر مشهور ایرانی خواسته یا ناخواسته زبان اشاره ناشنوایان را تمسخر می کند که این اقدام وی باعث واکنش شدید کاربران شبکه های اجتماعی شده است.

هومن حاجی عبداللهی و هادی کاظمی و تمسخر زبان اشاره ناشنوایان

شفاف سازی هومن حاجی عبداللهی درباره حاشیه های برنامه شب های مافیا

بازیگر پایتخت با انتشار پستی در حساب کاربری رسمی خود ضمن تبریک شب یلدا توضیحاتی را درباره حاشیه های اخیر ارائه داد.

هومن حاجی عبداللهی، یکی از بازیگران سریال پرطرفدار پایتخت با انتشار پستی در حساب کاربری رسمی خود یلدا را به تمامی مردم ایران تبریک گفت و در رابطه با حاشیه های اخیر درباره حضورش در برنامه شب های مافیا نوشت: سلام و یلداتون مبارک. یکی از افتخاراتم در زندگی شخصی و حرفه ای دوری کردن از جنجال و حاشیه است. از بزرگتر ها یاد گرفته ام سرم را بیندازم پایین و کارم را بکنم، اگر خوب بود، کارم از من دفاع کند، اگر بد بود، نقد شوم و بروم دنبال اصلاح خودم. اما نه حسادت کنم و نه با بد ذاتی و ناجوانمردی کسی را زمین بزنم.

طبق آمار در ایران نزدیک به 2 میلیون هموطن داریم که دچار معلولیت جسمی، حرکتی، گفتاری یا ذهنی هستند. یعنی از هرچهل نفر یک نفر. طبعاً من هم در میان عزیزانم کسانی دارم که کمابیش با این مسائل روبرو هستند، ولی با شجاعت با آن مبارزه می کنند و شایسته تحسین هستند. نفرین بر من یا هر کس دیگری که بخواهد یا خواسته باشد با کلمه یا هر رفتاری، خراشی به اراده و روحیه این عزیزان وارد کند. خداوند همه ما را از خطا و قضاوت غلط و سوء برداشت در امان نگهدارد. ارادتمند مردم ایران: هومن حاجی عبداللهی.

سریال شب های مافیا به کارگردانی سعید ابوطالب در سال 1399 ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی و اجتماعی می باشد. در این سریال محمدرضا علیمردانی، نسیم ادبی، خاطره حاتمی، سیما تیرانداز، مریم مومن، آزیتا ترکاشوند، سیدجواد هاشمی، محمدرضا هدایتی، بهرنگ علوی، مجید واشقانی، رضا شفیعی جم، هومن حاجی عبدالهی، حامد آهنگی، بیژن بنفشه خواه، میرطاهر مظلومی، هادی کاظمی، عماد طالب زاده، کاوه خداشناس، شقایق دهقان، سمانه پاکدل، گلوریا هاردی، شبنم فرشادجو، شهرزاد کمال زاده، سمیرا حسن پور , رویا میرعلمی به هنرمندی پرداخته اند.

منبع: فرارو

به "(ویدئو) جنجال هومن حاجی عبداللهی در شب های مافیا؛ حاجی عبداللهی شفاف سازی کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "(ویدئو) جنجال هومن حاجی عبداللهی در شب های مافیا؛ حاجی عبداللهی شفاف سازی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید