پذیرش مستمر 80 کارتن خواب و بی خانمان در گرمخانه منطقه 11 تا انتها سرما

به گزارش وبلاگ آوای چکاوک، شهردار منطقه 11 تهران گفت: در راستای اجرای طرح زمستان گرم و به منظور پیش گیری از خیابان خوابی معتادان در شب های سرد هر شب حدود 80 نفر از افراد کارتن خواب و بی خانمان در گرمخانه این منطقه پذیرش می شوند.

پذیرش مستمر 80 کارتن خواب و بی خانمان در گرمخانه منطقه 11 تا انتها سرما

به گزارش گروه اجتماعی وبلاگ آوای چکاوک به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 11، سید محمد موسوی با بیان این که شهروندان در صورت مشاهده افراد بی خانمان می توانند با شماره 137 تماس بگیرند؛ گفت: با توجه به برودت هوا و وجود تعدادی از افراد بی خانمان و کارتن خواب در سطح شهر، دو اکیپ شناسایی و جمع آوری به صورت مستمر در منطقه فعال شده اند.

شهردار منطقه 11 اضافه نمود: این اکیپ ها هر شب حدود 80 نفر را به صورت داوطلبانه به گرمخانه موقت مرکز بهاران راهنمایی می نمایند تا از خدمات و امکانات شامل حمام، غذای گرم، لباس تمیز و جای خواب گرم وتمیز استفاده نمایند.

او با اشاره به این که حدود 150 نفر افراد بی خانمان در سطح منطقه 11 شناسایی شده اند؛ از استقرار دو اتوبوس گرم در میدان راه آهن نیز اطلاع داد که در شب های سرد سال در این محل برای پذیرش افراد اقدام می نمایند و یک وعده غذای گرم و پتو در اختیارمتقاضیان گذاشته می گردد تا از سرما در امان باشند.

به گفته شهردار منطقه 11، اکیپ سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران نیز همه روزه با مراجعه به محل استقرار اتوبوس های خواب در میدان راه آهن، افراد بی خانمان را در صورت تمایل به مدد سرا های فرا منطقه ای از جمله خاوران، عبدل آباد و یا مددسرای منطقه ها 15، 17، 14، 18، 19 و 20 که دارای ظرفیت بیشتری هستند؛ راهنمایی می نمایند.

موسوی با تأکید بر اهمیت راهنمایی کارتن خواب ها و افراد بی خانمان به گرمخانه های شهرداری برای در امان بودن از سرما از شهروندان خواست در صورت مشاهده این افراد در کنار خیابان ها یا بوستان ها و ... با سامانه 137 تماس بگیرند تا در اسرع وقت برای نجات جان یک انسان اقدام گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "پذیرش مستمر 80 کارتن خواب و بی خانمان در گرمخانه منطقه 11 تا انتها سرما" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پذیرش مستمر 80 کارتن خواب و بی خانمان در گرمخانه منطقه 11 تا انتها سرما"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید