هوش مصنوعی

برنامه Notepad ویندوز به هوش مصنوعی مجهز می شود

مایکروسافت بعد از سرمایه گذاری چند میلیارد دلاری روی شرکت OpenAI، طی ماه های گذشته تعداد زیادی از سرویس ها و ابزارهای خود را به هوش مصنوعی مجهز کرده است. حالا به نظر می رسد که قرار است به زودی Notepad ویندوز هم به هوش مصنوعی مجهز شود.

20 دی 1402

عکس ، این دختر متفاوت ترین خواننده جهان است!

ایسنا نوشت: شرکت هنگ کنگی هانسون رباتیک به تازگی از یک ربات هنرمند پاپ به نام دزدمونا(Desdemona) که قادر به نوشتن ترانه های خود نیز است، رونمایی کرده است.

13 آذر 1401

نگران نباشید، جای پارک خودش پیدا خواهد شد!

آئودی در فکر ساخت اتومبیلی با توانایی پیدا کردن جای پارک!همیشه پیدا کردن جای پارک و پارک کردن درست اتوموبیل می تواند جزو یکی از دغدغه های رانندگان به شمار بیاید. تصور کنید، جلسه ای مهم در پیش دارید اما با یک خیابان شلوغ و بدون جای پارک روبرو می شوید یا...

12 خرداد 1401

ویژگی های 5 iPad Air لورفت!

هنگامی که اپل، آی پد ایر 2020 نسل چهارم را با ویژگی های منحصر به فرد ارائه کرد، آتشی در بازار تبلت ها روشن کرد. این دستگاه به وسیله تراشه A14 Bionic، تراشه ای که آیفون 12 را اجرا می نماید، تامین می گردد. اکنون شایعاتی در مورد مشخصات نسل پنجم آیپد ایر (2022) منتشر شده...

3 خرداد 1401

لپ تاپ 2 در 1 نو ایسوس

لپ تاپ Asus ExpertBook B3 Detachable در تاریخ 7 ژانویه در نمایشگاه CES 2022 عرضه شد.

26 بهمن 1400

موشک های ارتش آمریکا به هوش مصنوعی مجهز می شوند

ارتش ایالات متحده در کوشش برای توسعه موشک راهنمایی شونده ای است که با یاری هوش مصنوعی هدف را تعقیب می نماید. این سیستم قرار است جایگزین مهمات متعارف بهبود یافته دو منظوره (DPICM) توپخانه گردد که از در دهه 80 میلادی معرفی شده بودند.

29 مرداد 1400

حضور شاتل موبایل در بیست و یکمین نمایشگاه تلکام

شاتل موبایل با حضور در بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی مخابرات، فناوری اطلاعات و راه حل های نوآورانه (تلکام99)، فناوری های جدید خود را به بازدیدکنندگان معرفی خواهد کرد.

13 اردیبهشت 1400

اپلیکیشنی که سکته را تشخیص می دهد

پژوهشگران دانشگاه پنسیلوانیا در بررسی جدید خود، نوعی اپلیکیشن ابداع کرده اند که می تواند نشانه های سکته را در بیمار به سرعت تشخیص دهد تا بیمار زودتر تحت مراقبت های لازم قرار بگیرد.

11 آذر 1399

لنوو 5 لپ تاپ جدید عرضه می نماید

به گزارش خبرنگاران به نقل از تایمز آو ایندیا، لنوو هنوز در خصوص جزئیات فنی این لپ تاپ های تازه خبری منتشر نکرده است. اما مدل های لپ تاپ های جدید عبارتند از یوگا اسلیم 7 آی با نمایشگر 13 اینچی، اسلیم 7 آی پرو با نمایشگر 14 اینچی، یوگا 7 آی قابل تبدیل به تبلت...

17 مهر 1399