استفاده از دانشگاه ها در بهبود اقتصاد انگلیس

به گزارش وبلاگ آوای چکاوک، پس از خسارات مالی جبران ناپذیر ناشی از پاندمی کووید-19، انگلیسی ها به این نتیجه رسیدند که دانشگاه ها باید در بهبود اقتصاد این کشور نقش محوری ایفا نمایند.

استفاده از دانشگاه ها در بهبود اقتصاد انگلیس

به گزارش وبلاگ آوای چکاوک، به نقل از یودبلیونیوز، موسسه Universities UK که یک موسسه حامی دانشگاه های انگلیس بوده و صدای 140 موسسه آموزش عالی این کشور است، اخیرا اعلام نموده که 95 میلیارد پوند به اقتصاد انگلیس یاری نموده و از بیش از 815 هزار شغل پشتیبانی نموده است.

این موسسه به دولت انگلیس اعلام نموده که باید اعطای بودجه پایدار به دانشگاه ها را حفظ کند و از دانشجویان محروم حمایت های لازم را به عمل آورد.

استیو وست(Steve West) رئیس موسسه Universities UK اظهار کرد: دانشگاه ها به علت پیشرو بودن در مبارزه با کرونا مورد توجه بیشتری قرار گرفته اند.

وی اضافه کرد: مشارکت مالی و فرهنگی ما بسیار زیاد است و به نفع جوامع مختلف در سراسر انگلیس است. به این جهت دانشگاه ها می توانند نقشی بسیار مهم در تسریع بهبود شرایط و خسارت های ناشی از پاندمی کووید-19 ایفا نمایند.

به گفته رئیس موسسه Universities UK، تا پنج سال آینده حدود 191 هزار پرستار، 84 هزار متخصص پزشکی و 188 هزار معلم می توانند در دانشگاه های انگلیس آموزش ببینند.

پروفسور وست توضیح داد: اکنون زمان آن رسیده که دولت، از قدرت دانشگاه های درجه یک استفاده کند و با ما همکاری کند تا این اطمینان حاصل گردد که دانشگاه ها از بودجه مناسبی برای رشد مالی، ایجاد مشاغل نو و بهبود فرصت ها برای افراد در هر سنی و در هر زمینه ای استفاده می نمایند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "استفاده از دانشگاه ها در بهبود اقتصاد انگلیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استفاده از دانشگاه ها در بهبود اقتصاد انگلیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید