توئیت وزیر خارجه سوئیس در سرانجام سفر به ایران

به گزارش وبلاگ آوای چکاوک، وزیر خارجه سوئیس در خاتمه سفر به ایران به ملاقات خود با رئیس جمهور ایران و گفت وگوهای صورت گرفته اشاره نمود.

توئیت وزیر خارجه سوئیس در سرانجام سفر به ایران

به گزارش وبلاگ آوای چکاوک، ایگنازیو کاسیس وزیر خارجه سوئیس در خاتمه سفر خود به ایران در پیغامی توئیتری به ملاقات خود با حسن روحانی رئیس جمهور ایران اشاره نمود و نوشت که گفتگو خوبی درباره آینده توافق هسته ای ایران و ثبات در منطقه انجام شد.وی در ادامه این پیغام توئیتری تعدادی از عکس های ملاقات خود با رئیس جمهور ایران را منتشر کرد و بیانیه وزارت خارجه سوئیس درباره این سفر را قرار داد.

در بیانیه وزارت خارجه سوئیس آمده است که ثبات منطقه ای در خاورمیانه اولویت سیاست خارجه سوئیس به شمار می آید و کاسیس در این ملاقات آمادگی سوئیس برای ادامه پیشبرد گفت و گوهای سازنده میان کشورهای منطقه را اعلام نموده است.وزارت خارجه سوئیس در این بیانیه از ایران خواسته تا به تعهدات هسته ای خود پایبند باشد.

کاسیس با اشاره به کانال تجاری بشردوستانه سوئیس، این کانال اقتصادی را نمونه خوبی از همکاری ایران و سوئیس توصیف کرد.

بیانیه وزارت خارجه سوئیس به نقل از وزیر خارجه این کشور نوشت: با مکانیزم اقتصادی برای صادرات دارو و غذا، ما نه تنها از شرکت های سوئیسی حمایت نموده ایم بلکه به مردم ایران که در حال حاضر تحت تحریم های آمریکا هستند یاری نموده ایم.

311311

منبع: خبرآنلاین

به "توئیت وزیر خارجه سوئیس در سرانجام سفر به ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توئیت وزیر خارجه سوئیس در سرانجام سفر به ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید