جعبه خواب عمودی برای استراحت کارمندان ژاپنی!

به گزارش وبلاگ آوای چکاوک، شرکت Itoki ژاپن و Koyoju Gohan KK با همکاری یکدیگر راه حل جدیدی برای استراحت کارمندان خود ارائه نموده اند. آن ها قصد دارند از جعبه های خواب عمودی برای یاری به ایجاد فرهنگ اداری سالم تر استفاده نمایند.

جعبه خواب عمودی برای استراحت کارمندان ژاپنی!

به گزارش وبلاگ آوای چکاوک، Itoki یک شرکت متخصص در زمینه مبلمان مستقر در توکیو و Koyoju Gohan یک سازنده تخته سه لایه در هوکایدو می باشد. ساعات کاری بیش از حد اداری یکی از مسائل بزرگ در بین کارمندان ژاپنی است. این کشور حتی برای افرادی که به علت انجام یک شیفت کاری کامل و یا رفت و آمد های طولانی در حین کار می خوابند، اصطلاح inemuri را به کار می برد.

در ژاپن، افراد زیادی هستند که برای استراحت کردن در محل کار، به سرویس بهداشتی که مکان آلوده ای است، پناه می برند. Saeko Kawashima، مدیر ارتباطات Itoki می گوید: آن ها باید در مکان راحتی استراحت نمایند. این تخت های عمودی به گونه ای طراحی شده اند که کاربر می تواند به راحتی سر، زانو و پشت خود را به آن تکیه دهد و روی زمین نیفتد. این جعبه کارکنان ژاپنی را وادار می نماید تا در طول روز استراحت های کوتاهی داشته باشند که در نهایت به افزایش بهره وری آن ها منجر می گردد.

کاربر مانند یک فلامینگو بصورت عمودی درون جعبه قرار می گیرد و بدون اینکه بیفتد، می خوابد. کاواشیما می گوید: من فکر می کنم بسیاری از ژاپنی ها تمایل دارند به طور مداوم و بدون وقفه کار نمایند. امیدوارم ها شرکت ها بتوانند با از این ایده، برای بهتر استراحت کردن نیرو های خود استفاده نمایند.

منبع: bloomberg

منبع: فرارو

به "جعبه خواب عمودی برای استراحت کارمندان ژاپنی!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جعبه خواب عمودی برای استراحت کارمندان ژاپنی!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید