خبرنگاران مهلت عضویت در مرکز رشد فناوری نخبگان اعلام شد

به گزارش وبلاگ آوای چکاوک، تهران- خبرنگاران- مهلت پذیرش متقاضیان در سیزدهمین دوره از عضویت در مرکز رشد فناوری نخبگان پارک فناوری پردیس، تا 24 مرداد ماه اعلام شد.

خبرنگاران مهلت عضویت در مرکز رشد فناوری نخبگان اعلام شد

به گزارش روز شنبه روابط عمومی پارک فناوری پردیس، تیم ها و شرکت های نوپای فعال در حوزه های مکانیک پیشرفته و مکاترونیک، برق و تجهیزات الکترونیکی، نانوتکنولوژی و مواد پیشرفته، سلامت و تجهیزات پزشکی، فناوری های دیجیتال و IT و انرژی های تجدید پذیر می توانند در سیزدهمین دوره پذیرش متقاضیان عضویت در مرکز رشد فناوری نخبگان پارک فناوری پردیس شرکت نمایند.

علاقه مندان برای عضویت در مرکز رشد نخبگان فناوری ضروری است تا 24 مرداد ماه با مراجعه به آدرس https://techelite.ir/form فرم درخواست عضویت را دریافت و پس از تکمیل آن به یکی از دو نشانی الکترونیکی [email protected] و یا [email protected] ارسال نمایند.

پذیرش متقاضیان با تکمیل و ارسال فرم عضویت توسط صاحبان طرح شروع شده و با ارائه اطلاعاتی در خصوص تیم کاری و طرح مورد نظر، ادامه می یابد. در صورت تایید اولیه طرح، جلسه معارفه به صورت عمومی و جلسه مصاحبه به صورت اختصاصی برگزار می گردد تا طرح ها از جنبه های فنی و تجاری مورد آنالیز قرار گیرد.

در گام بعدی با تایید کارشناسان مربوطه، تیم هایی که مورد پذیرش اولیه قرار گیرند به مدت 12 هفته در فضای کاری اشتراکی، به صورت فشرده بعضی مهارت های مهم و اصلی راه اندازی و مدیریت کسب و کارهای نوآورانه را فرا می گیرند و در انتها این دوره از طرح خود دفاع می نمایند. تیم ها در صورت تائید طرح، به عنوان عضو پیش رشد، پذیرش می شوند.

فرصت مناسب برای کسب و کارهای نوپای نوآورانه برای استقرار در بزرگترین پارک فناوری کشور، استفاده از خدمات متنوع تجاری سازی و کسب و کار، همجواری با بیش از4200 نیروی متخصص و 250 شرکت فناور و دانش بنیان، اسقرار در فضای کاری اشتراکی، شناخت بازار هدف، استفاده از منتورهای مرکز، اطلاع رسانی و شبکه سازی و آموزش و توسعه مهارت های فردی و تیمی از مزایای عضویت در مرکز رشد فناوری نخبگان است.

مرکز رشد فناوری نخبگان با داشتن شبکه گسترده همکاران (خصوصی و دولتی)، ارائه امکانات وخدمات پشتیبانی، راهنمایی و نظارت بر فرایند پیشرفت واحدهای فناوری عضو و همچنین ارائه خدمات تخصصی و تخصیص فضای استقرار، فرایند تجاری سازی طرح ها را تسریع می نماید.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران مهلت عضویت در مرکز رشد فناوری نخبگان اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران مهلت عضویت در مرکز رشد فناوری نخبگان اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید