در کهگیلویه و بویراحمد500 مدرسه کمتر از 10 دانش آموز دارد

به گزارش وبلاگ آوای چکاوک، مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس کهگیلویه و بویراحمدگفت: مدارس دو کلاسه با سه دانش آموز و مدارس شش کلاسه با 300 دانش آموز در این استان وجود دارد.

در کهگیلویه و بویراحمد500 مدرسه کمتر از 10 دانش آموز دارد

حسینی نیک با بیان اینکه در مهر سال جاری، 167 هزار دانش آموز در 3 هزار و 18 مدرسه با 10 هزار کلاس مشغول تحصیل شدند، گفت: با توجه به ناهمگونی در توزیع دانش آموزان در مدارس ، آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد یکی از گرانترین آموزش و پرورش های کشور است.

وی با اشاره به اینکه تعداد دانش آموزان در 500 مدرسه استان،کمتر از 10 دانش آموز است، اضافه کرد: میانه تعداد دانش آموز در هر کلاس درس در کهگیلویه و بویراحمد کمتر از 17 نفر است.

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس کهگیلویه و بویراحمد می گوید : مدارس دو کلاسه با سه دانش آموز و مدارس شش کلاسه با 300 دانش آموز در استان وجود دارد.

حسینی نیک با بیان اینکه حدود 200 طرح آموزشی در کهگیلویه و بویراحمد در حال ساخت است ادامه داد: لازم است دولت برای ساخت مجتمع های آموزشی بزرگ یاری کند تا بتوانیم طبق برنامه پیش بینی شده در آموزش و پرورش گام برداریم.

او گفت: با ساخت و بهره برداری از این مجتمع های آموزشی امکان اسکان 600 تا هزار دانش آموز داده و در تناسب دانش آموز و مدرسه با هم هماهنگ می گردد.

وبلاگ آوای چکاوک کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "در کهگیلویه و بویراحمد500 مدرسه کمتر از 10 دانش آموز دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "در کهگیلویه و بویراحمد500 مدرسه کمتر از 10 دانش آموز دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید