بازسازی، نوسازی و تعمیرات ساختمان

جستاری درباره لنگه کفش قرمز اثری از تانگ سولان

سرویس کودک و نوجوان خبرنگاران (ایبنا) - سولماز نصرآبادی، نویسنده؛ کتاب لنگه کفش قرمز در نوع خود، اثری قابل قبول برای مخاطب کودک است و توانسته پا را فراتر از کتاب های معمولی برای این رده سنی بگذارد. مخاطب کودک با خواندن این کتاب می تواند به صورت غیرمستقیم...

19 شهریور 1402

همه چیز درباره ایران شهر ، ایده های ناب شهروندان برای داشتن شهری آباد

طرح ریحان شهر جای پیشرفت دارد. مزیت شاخص آن پرداختن به موضوعات ریزی است که برای اهالی محله اهمیت دارد و شاید خیلی به چشم نیاید.

28 مرداد 1402

تعامل پایدار تا تحقق مشارکت همگانی برای حفظ میراث فرهنگی

به گزارش خبرنگاران، دومین نشست از سری نشست های از تعامل پایدار تا تحقق مشارکت همگانی برای حفظ میراث فرهنگی با موضوع رویکرد مردم شناختی به حفاظت و بازسازی آثار تاریخی-فرهنگی در پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری برگزار می گردد.

29 خرداد 1402

اختصاص فضای ورزشی ویژه بانوان در پارک مفاخر رشت

شهردار رشت گفت: قسمتی از پارک مفاخر این شهر برای فضای اختصاصی ورزش بانوان در نظر گرفته شده است.

29 آبان 1401

در کهگیلویه و بویراحمد500 مدرسه کمتر از 10 دانش آموز دارد

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس کهگیلویه و بویراحمدگفت: مدارس دو کلاسه با سه دانش آموز و مدارس شش کلاسه با 300 دانش آموز در این استان وجود دارد.

6 مهر 1401

برج گالاتا با معماری زیبا و منحصر به فرد

آیا تا به امروز تجربه سفر به استانبول ترکیه را داشته اید؟ خیلی از گردشگران تجربه های خاطره انگیزی از این سفر دارند به ویژه وقتی از برج گالاتا که یکی از برج های معروف این شهر بازدید می نمایند. با قدم زدن در کوچه پس کوچه های نزدیک این برج می توانید حال و هوای...

14 مرداد 1401

آنالیز کامل گوشی سامسونگ A52s

سامسونگ سال هاست که با سری گلکسی A قدرتمند خود در بازار موبایل دنیا میدان داری می نماید. آنها شعار عالی برای همه است (Awsome is for everyone) خود را با طراحی های جالب و بدیع و بعلاوه ویژگی های کلی ارزشمند اثبات کردند و تجسم بخشیدند. گوشی سامسونگ A52s یک گوشی میان رده...

29 تیر 1401

ضرغامی: من مسئول حفاظت از مقبره کوروش هستم

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: من نگفتم که می خواهم کنار پاسارگاد چاه بزنم، این چاه ها را قبل زدند، موتورهای گازوئیلی چاه ها قدیمی هستند، این موتورها باید برقی و کابل کشی هم انجام گردد تا مسئله ای در این محوطه ایجاد نگردد، من مسئول حفاظت...

18 تیر 1401

دَرهای این مسجد چرا همیشه بسته است؟

مسجد رنگونی های آبادان همیشه بسته است، تورها و گردشگران مدام به دَرِ بسته می خورند، درحالی که حداقل جمعه ها می توانند مسجد را باز کنند.

25 اردیبهشت 1401

ایران نوسازی ناوگان نفتکش را از سر گرفت

مدیرعامل شرکت ملی نفتکش ایران از سفارش ساخت کشتی 113 هزارتنی نو و واسپاری تعمیر 24 کشتی نفتکش و شناور به شرکت های داخلی خبر داد.

24 اردیبهشت 1401

سیل به آثار تاریخی کرمان خسارت زد

ایرنا/ براساس آخرین خبرهای بدست رسیده و گزارشات منتشر شده، سیل به آثار تاریخی کرمان خسارت زد.

13 اردیبهشت 1401

چهارمین جشنواره ملی صنایع خلاق با موضوع رویداد نوگام گردشگری در زاهدان آغاز می گردد

میراث آریا/ براساس آخرین اخبار واصله، چهارمین جشنواره ملی صنایع خلاق با موضوع رویداد نوگام گردشگری در زاهدان آغاز می گردد.

25 فروردین 1401

کووید، 19 ساختار ریه را تغییر می دهد!

پژوهشگران آمریکایی در آنالیز تازه خود نشان داده اند که آسیب های ناشی از کووید-19 می توانند ساختار ریه را تغییر دهند.

13 بهمن 1400

دیدن کاخ ها نشان می دهد که باید در خدمت تاریخ باشیم

خبرگزاری مهر/ براساس سخنان قائم مقام وزارت میراث فرهنگی، دیدن کاخ ها نشان می دهد که باید در خدمت تاریخ باشیم.

22 دی 1400

همه چیز درباره مصرف پروتئین

پروتئین از مواد اساسی و اصلی در برنامه های غذایی می باشد و نقش آن در سلامتی و تناسب اندام کلیدی و حائز اهمیت است. از مواد مغذی اصلی سلول های بدن به شمار می رود و از زیرواحد هایی به نام اسید آمینه تشکیل شده است.

1 آذر 1400

ادامه برگزاری تمرینات استقلال در مجموعه انقلاب، آرارات زمین نو آبی پوشان شد

تمرین امروز تیم فوتبال استقلال امروز در مجموعه ورزشی انقلاب پیگیری خواهد شد.

30 آبان 1400

جدیدترین عکس های دکوراسیون داخلی کفش فروشی بسیار شیک

دکوراسیون داخلی کفش فروشی شاید از بسیاری جهات ساده بنظر بیاید، دیوارهایی پوشیده شده با قفسه های پر از کفش از کف تا سقف مغازه و محوطه ای باز برای رفت و آمد مشتریان و مکانی برای امتحان کفش. ایده کلی تمام مغازه های کفش فروشی همین است اما این جزئیات، معماری...

6 شهریور 1400

510 هزار نفر در سه ماه نخست امسال خون اهدا کردند

سخنگوی سازمان انتقال خون گفت: از ابتدای فروردین تا انتها خرداد امسال 630 هزار نفر برای اهدای خون به مراکز انتقال خون کشور مراجعه کردند که از این تعداد 510 هزار نفر شرایط اهدا را داشتند و پیروز به اهدای خون شدند.

31 تیر 1400

ظریف با الهام علی اف دیدار کرد

محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان که به جمهوری آذربایجان سفر کرده است، پیش از ظهر امروز با آقای الهام علی اف رئیس جمهور این کشور دیدار و گفتگو کرد.

27 خرداد 1400

صفر تا صد راه های مهاجرت به تاجیکستان

برای مهاجرت به تاجیکستان ضروری است این کشور را بیشتر بشناسید. کشور تاجیکستان یک کشور کوهستانی است و در بخش آسیای میانه قرار گرفته است. پایتخت این کشور شهر زیبای دوشنبه است که مشهور به بازارهای خرید و فضای شهری عظیم است. بیشتر کارخانه ها در این شهر قرار...

17 خرداد 1400
تعداد: (30)