شهردار منطقه5، بوستان جوانمردان را رکاب زد

به گزارش وبلاگ آوای چکاوک، همزمان با هفته سلامت روان و در سه شنبه های بدون خودرو، شهردار منطقه5 بوستان جوانمردان را با دوچرخه رکاب زد و از پروژه های خدمات شهری این بوستان بازدید کرد.

شهردار منطقه5، بوستان جوانمردان را رکاب زد

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه5، محمود کلهری، با دوچرخه، امکانات، فضای سبز و شرایط سازه چادری بوستان جوانمردان را از نزدیک مشاهده کرد و در عین حال با مردم نیز به تبادل نظر نشست و نقطه نظرات آنان را درباره بوستان جوانمردان شنید.

شهردار منطقه5، در حاشیه این بازدید گفت: سه شنبه های بدون خودرو و استفاده از دوچرخه، فرصت مغتنمی است تا حتی برای دقایقی کوتاه، به سلامت خود بها دهیم. استفاده از دوچرخه، ورزش مفیدی است که در حفظ سلامت جسم و روان تاثیر قابل ملاحظه ای دارد.

کلهری به هفته سلامت روان هم اشاره نمود و گفت: خودمراقبتی، به میزان قابل ملاحظه ای در شرایط سلامت روان انسان تاثیر دارد و به بهبود سلامت روان یاری می نماید.

شهردار منطقه5 اضافه نمود: تحقیقات مختلف نشان داده است که ورزش، نقش پیشگیرانه در جلوگیری از افسردگی، اضطراب و فشارهای روانی دارد و افرادی که ورزش می نمایند از شادابی و نشاط بیشتری برخوردار هستند و توانایی کنترل و مدیریت فشارهای روانی را دارند.

منبع: خبرگزاری آریا

به "شهردار منطقه5، بوستان جوانمردان را رکاب زد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شهردار منطقه5، بوستان جوانمردان را رکاب زد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید