مشکل پینگ بازی های آنلاین حل شد
به گزارش وبلاگ آوای چکاوک، نایب رئیس هیات مدیره شرکت ارتباطات زیرساخت از تعمیر کابل دریایی قطع شده که پینگ (زمان دسترسی کاربر به محتوا) بازی های آنلاین را بالا برده بود، خبر داد.

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی وبلاگ آوای چکاوک، نایب رئیس هیات مدیره شرکت ارتباطات زیرساخت از تعمیر کابل دریایی قطع شده که پینگ (زمان دسترسی کاربر به محتوا) بازی های آنلاین را بالا برده بود، خبر داد.
براساس این گزارش ، سجاد بنابی نایب رئیس هیات مدیره شرکت ارتباطات زیرساخت در توییتر خود نوشت: کابل دریایی قطع شده در خلیج فارس، تعمیر و به مدار بازگشت.
وی اضافه کرد: راستا ترانزیتی جنوب به شمال برقرار و کیفیت ارتباطات با همسایگان جنوبی که بر اثر قطع این فیبر نامناسب شده بود،مجددا از کیفیت مناسب برخوردار و مشکل بازی های آنلاین نیز برطرف شد.
بنابی اضافه کرد: تامین کردن زیرساخت مورد نیاز برای پایین آمدن پینگ بازی کاری است که از سوی وزیر ارتباطات به شرکت ارتباطات زیرساخت سپرده شده است. شرایط پینگ (زمان دسترسی کاربر به محتوا) مدتی رو به بهبود رفت تا این که فیبر نوری راستا ارتباطی بازی ها با نزدیک ترین سرورها که تاخیر زمانی برای گیمرها را به حد نرمالی رسانده بود، قطع شد و همزمان شدن این قطعی با قطعی فیبر جایگزین صدای گیمرها را درآورد.
نایب رئیس هیات مدیره شرکت ارتباطات زیرساخت شرح داد: قطعی این فیبر مدتی ادامه داشت و تعمیر آن به دلیل شیوع کرونا با وقفه رو به رو شد. اما اکنون این مشکل حل شده است.
منبع: خبرگزاری فارس