مهلت ارسال پیشنهاد طرح های پژوهشی نهاد کتابخانه ها تمدید شد

به گزارش وبلاگ آوای چکاوک، تهران (پانا) - دفتر پژوهش و آموزش نهاد کتابخانه های عمومی کشور از تمدید مهلت ارسال پیشنهادهای پژوهشی تا تاریخ 10 آبان خبر داد.

مهلت ارسال پیشنهاد طرح های پژوهشی نهاد کتابخانه ها تمدید شد

به گزارش خبرگزاری مهر، بر اساس اعلام دفتر پژوهش و آموزش نهاد کتابخانه های عمومی کشور به دلیل استمرار شرایط سخت ارتباطات علمی ناشی از همه گیری کووید 19، درخواست های مکرر پژوهشگران و تسهیل شورای عالی عتف در بررسی و اعطای مجوز طرح های پژوهشی، مهلت ارسال پیشنهاده های پژوهشی تا خاتمه روز 10 آبان تمدید شد.

بر اساس این اطلاعیه، پیشنهاده های ارسال شده در بازه اصلی فراخوان (11 مرداد تا 10 مهر) دارای امتیاز بوده و امکان بازبینی و تکمیل آنها از سوی پژوهشگران تا 10 آبان ماه امکان پذیر خواهد بود.

متن کامل فراخوان و فایل درخواست نامه ها از طریق سامانه مدیریت طرح های پژوهشی نهاد کتابخانه های عمومی کشور به نشانی http://rpm.iranpl.ir قابل مشاهده و دسترسی است.

دومین فراخوان طرح های پژوهشی نهاد کتابخانه های عمومی کشور، 11 مردادماه با هدف برآوردن نیازهای پژوهشی این حوزه خدمتی- مدیریتی و دستیابی به راهکارهای سنجیده، همچنین در جهت حمایت از پژوهش های کاربردی و مسئله محور از طریق تمهید فرصت های برابر، شفاف سازی فرایند و گزینشِ مبتنی بر رقابت عادلانه، منتشر شد.

پیش از این و طی فراخوان منتشر شده در سال 97، بیش از 80 پیشنهاده از 40 دانشگاه، پژوهشکده و مراکز مختلف علمی- پژوهشی دریافت شد و پس از داوری، 15 طرح پژوهشی به عنوان طرح های پژوهشی نهاد در سال 1398 انتخاب، معرفی و اجرا شد.

منبع: خبرگزاری پانا

به "مهلت ارسال پیشنهاد طرح های پژوهشی نهاد کتابخانه ها تمدید شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهلت ارسال پیشنهاد طرح های پژوهشی نهاد کتابخانه ها تمدید شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید