نظر کاپیتان استقلال درباره تیم پرسپولیس

به گزارش وبلاگ آوای چکاوک، به گزارش سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC)، آلیشر جلیلوف درباره صعود استقلال تاجیکستان از گروه A لیگ قهرمانان آسیا 2021 گفت: گروه بسیار دشواری داشتیم، اما خودمان را در هر مسابقه به خوبی نشان دادیم. به توانایی های مان برای موفقیت باور داشتیم و تمام توان خود را در زمین گذاشتیم. تجربه ای عالی برای ما بود و بسیار خشنود هستیم که با صعود به مرحله حذفی، هیجان را میان طرفداران و فوتبال تاجیکستان آوردیم.

نظر کاپیتان استقلال درباره تیم پرسپولیس

وی درخصوص تقابل با الهلال و سبقت از این تیم با صدرنشینی گروه A گفت: مقابل یکی از پُرافتخارترین تیم های لیگ قهرمانان آسیا بازی کردیم. پس از بازی اول که 3 بر یک شکست خوردیم، دستان خود را پایین نیاوردیم و با توان و تفکرات تازه وارد دومین مسابقه شدیم. ملاقات برگشت برای ما فوق العاده شد و با شایستگی پیروز شدیم، این پیروزی نقشی عظیم در صعود ما از گروه داشت.

کاپیتان استقلال تاجیکستان در خصوص مصاف با پرسپولیس در مرحله یک هشتم نهایی توضیح داد: به جدی ترین شکل آماده این مسابقه می شویم. احترام زیادی برای حریف خود قائل هستیم، اما از پرسپولیس نمی ترسیم. بازی خودمان را می کنیم و فقط برای پیروزی وارد زمین می شویم. فوتبال یک بازی قابل پیش بینی نیست و هر اتفاقی ممکن است در زمین رخ دهد. پیش از این با صعود به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا در نخستین حضورمان تاریخ سازی کردیم و تمام کوشش خود را می کنیم که تا جای ممکن، به مراحل پایانی برسیم.

جلیلوف با تمجید از تماشاگران تیم استقلال تاجیکستان گفت: برترین طرفداران را داریم و آن ها همواره از تیم حمایت می نمایند. آن ها دوازدهمین بازیکن ما هستند و حمایت شان برای ما بسیار مهم است. از طرفداران می خواهم به خاطر ما به استادیوم بیایند و اعضای تیم استقلال هم برای خوشحالی آنها، تمام کوشش خود را خواهند کرد.

استقلال تاجیکستان از ساعت 19:30 روز سه شنبه هفته جاری، در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا و در شهر دوشنبه میزبان پرسپولیس خواهد بود.

منبع: فرارو

به "نظر کاپیتان استقلال درباره تیم پرسپولیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نظر کاپیتان استقلال درباره تیم پرسپولیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید