وقتی درهای موزه فقط به روی پنگوئن ها باز می شوند

به گزارش وبلاگ آوای چکاوک، ایسنا/ بیشتر موزه های دنیا بخاطر شیوع دنیای کرونا دربهایشان را به روی گردشگران بسته اند. در همین حال، تیتر وقتی درهای موزه فقط به روی پنگوئن ها باز می شوند برای همگان جالب بود و تمایل داشتند بدانند داستان چیست.

وقتی درهای موزه فقط به روی پنگوئن ها باز می شوند

قضیه چیست؟

بابلز پنج ساله، مگی هفت ساله و برکلی هشته ساله از باغ وحش کانزاس این هفته به موزه هنر نلسون اتکینز یکی از مشهورترین موزه های ایالات متحده قدم گذاشتند.

و آنطور که معین است بازدید پنگوئن ها نکاتی را به همراه داشته است. به گفته مدیر موزه نلسون اتکینز، به نظر می رسید پنگوئن ها به آثار کاراواجو نسبت به کلود مونه واکنش بهتری نشان داده اند.

این پنگوئن ها که از گونه پنگوئن های هومبولت هستند، اغلب در پرو و شیلی یافت می شوند. مدیر این موزه می گوید در زمان بازدید پنگوئن ها از موزه، افراد حاضر در سالن به زبان اسپانیایی صحبت نموده اند تا پنگوئن ها احساس نمایند در زیستگاه اولیه شان حضور دارند.

تصاویر و ویدئوهای بازدید پنگوئن ها از این موزه در فضای مجازی پربازدید شده و در زمان انتشار این گزارش، حدود 723 هزار نفر از تصاویر مربوط به این بازدید که در صفحه فیسبوک موزه منتشر شده بازدید نموده اند.

منبع: همگردی

به "وقتی درهای موزه فقط به روی پنگوئن ها باز می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وقتی درهای موزه فقط به روی پنگوئن ها باز می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید