پشت پرده ظهور پدیده بچه ها اینفلوئنسر چیست

به گزارش وبلاگ آوای چکاوک، تهران (پانا) - مجموعه ضد در تازه ترین قسمتش که دوشنبه 2 اسفند از شبکه مستند پخش می گردد به پشت پرده ظهور پدیده بچه ها اینفلوئنسر در بستر شبکه های اجتماعی می پردازد.

پشت پرده ظهور پدیده بچه ها اینفلوئنسر چیست

به گزارش روابط عمومی شبکه مستند، پنجمین قسمت از فصل دوم مجموعه مستند ضد به واکاوی دلایل علایق والدین برای فعالیت هر چه بیشتر بچه ها در فضای مجازی برای کسب معروفیت و عایدی بیشتر پرداخته است. فعالیتی پر از چالش و نقض حریم شخصی که بی شباهت به نظام کارگری بچه ها در دوره انقلاب صنعتی نیست و آشکارا حقوق آنها را برای کودکی کردن نقض می نماید.

این مجموعه مستند کوشش دارد در هر قسمت با نقد موضوعات جاری در سبک زندگی مدرن، مخاطب را نسبت به نفوذ عمیق این نوع سبک زندگی آگاهی بخشیده و راستا جدیدی را برای حل این معضلات ارائه دهد.

ضد تازه ترین محصول مرکز مستند سوره و شبکه مستند سیماست؛ سری دوم این مجموعه در 20 قسمت فراوری شده است و به موضوعاتی مانند پشت پرده فراوری انبوه مواد غذایی، اثرات زیان بار مواد شیمیایی، نقد سیاست های غلط آموزشی، نفوذ گسترده شتاب زدگی و نفوذ فضای مجازی در زندگی بچه ها و بزرگسالان پرداخته است.

ضد به تهیه کنندگی و کارگردانی محسن کریمیان و با پژوهش و نویسندگی علی نیکجو و تدوین علیرضا حسنی، دوشنبه ها ساعت 21:30 از شبکه مستند سیما پخش خواهد شد و تکرار آن روز بعد ساعت 10 و پنجشنبه ها ساعت 19:30 خواهد بود.

منبع: خبرگزاری پانا

به "پشت پرده ظهور پدیده بچه ها اینفلوئنسر چیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پشت پرده ظهور پدیده بچه ها اینفلوئنسر چیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید