پیش بینی مرگ 600 هزار آمریکایی تا ژوئن 2021

به گزارش وبلاگ آوای چکاوک، آخرین اخبار مربوط به ویروس کووید-19 را اینجا بخوانید.

پیش بینی مرگ 600 هزار آمریکایی تا ژوئن 2021

به گزارش وبلاگ آوای چکاوک ، آنچه در ادامه می آید مروری بر آخرین اخبار ویروس کرونا در سراسر دنیا است:

*بر اساس آخرین پیش بینی موسسه سنجش و ارزیابی سلامت در دانشگاه واشنگتن ، بیش از 600 هزار آمریکایی تا ژوئن 2021 در اثر ابتلا به ویروس کرونا جان خود را از دست می دهند. این مدل قبلا فوت 503 هزار آمریکایی را پیش بینی نموده بود.

*بوریس جانسون نخست وزیر بریتانیا در مصاحبه اخیر خود گفت: من فکر می کنم که کووید19 به چیزی تبدیل خواهد شد که ما به راحتی با آن زندگی می کنیم. برخی از مردم نسبت به دیگران آسیب پذیرتر خواهند شد و این اجتناب ناپذیر است.

*دو مقام رسمی دولت آمریکا روز شنبه گفتند سازمان غذا و داروی ایالات متحده برای آزمایشات آنتی بادی بسیار عجله کرد. در بهار سال گذشته نیز بدون مجوز، بازاریابی آزمایش آنتی بادی برای ویروس کرونا را مجاز کرد و در نهایت با آزمایش های زیادی انجام شد که نتیجه خوبی نداشت.

*کمپانی داروسازی آسترازنکا که واکسن آکسفورد را فراوری می نماید این واکسن را به زودی روی بچه ها 6 ساله نیز آزمایش خواهد نمود.

*در حالی که محققان بسیاری از سراسر دنیا اسکی را یکی از خطرناک ترین ورزش های دنیا در شرایط همه گیری کرونا معرفی نموده بودند اتفاقی رخ داد که این نظریه را ثابت کرد که کلیه ورزش های پرجمعیت که در دمای پایین برگزار می شوند باید متوقف شوند.. تست کرونای 109 اسکی باز و کارکنان یک پیست اسکی در کلرادوی آمریکا مثبت اعلام شده است. محققان پیش از این هشدار داده بودند که نرخ انتقال ویروس کرونا در پیست های اسکی بسیار بالاست.

منبع: جام جم آنلاین

به "پیش بینی مرگ 600 هزار آمریکایی تا ژوئن 2021" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیش بینی مرگ 600 هزار آمریکایی تا ژوئن 2021"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید