بهداشت دهان و دندان

طرز تهیه کیک هلو اسفنجی مرحله به مرحله بدون آب و روغن

کیک هلو از خوشمزه تابستانی بدون آب و روغن و شیر است. طرز تهیه کیک هلو مجلسی خوشمزه با بافتی نرم، لطیف و اسفنجی و پف عالی را در بخوانید. با سرویس همراه باشید.

27 شهریور 1401

غذاهای محلی استان لرستان

غذاهای محلی استان لرستاندر این مقاله از وب سایت مجله گردشگری خبرنگاران درباره غذاهای محلی استان لرستان ، سخن خواهیم گفت.

19 شهریور 1401

از بین بردن بوی بد فلاسک استیل با چند روش آسان

اگر فلاسک شما بوی بد نوشیدنی های مختلف را به خود گرفته یا مدت زمان زیادی است که از فلاسک خود استفاده نکرده اید، احتمالاً مطالعه این مقاله برای شما مفید خواهد بود؛ چراکه قصد داریم در این مقاله راه های از بین بردن بوی بد فلاسک استیل را با شما در میان بگذاریم.

10 شهریور 1401

درد قفسه سینه ناشی از استرس و اضطراب

درد قفسه سینه اغلب با بیماری های قلبی ارتباط دارد. اما، آیا می دانید که این درد می تواند یکی از عوارض جانبی استرس یا فشار روانی و اضطراب هم باشد؟ در این قسمت اطلاعات دقیقی در مورد ماهیت درد قفسه سینه ناشی از استرس را متذکر شده ایم.

22 مهر 1400

گول سیم های نامرئی ارتودنسی را نخورید

معیارهای زیبایی همواره درحال تغییرند. اما بعضی معیارها همیشگی اند؛ مانند زیبایی و سلامت دندان ها. نمی توان از زیبایی حرف زد و تناسب، هنجار و سلامت دندان ها را نادیده گرفت.

27 مرداد 1400

تمیز کردن طلا ؛ چگونه طلا را براق کنیم؟ (با 8 ترفند ساده)

خیلی ها از سیاه شدن مصنوعات طلا و جواهر خودشان گله دارند و میگویند که چطور ممکن است طلا سیاه شود و یا تغییر رنگ دهد؟ آیا سیاه شدن جواهرات به معنی تقلبی بودن آن ها است؟ آیا اگر طلایمان سیاه شود یا تغییر رنگ دهد سرمان کلاه رفته؟ چرا بعضی از طلاها دست را سیاه...

12 مرداد 1400

سوغات هند؛ دنیای رنگ و بوهای مختلف

هر مقصدی قصه ای برای گفتن دارد که در سفر باید کشف کنید. هند کشوری بسیار متنوع و پرجاذبه است و گشت و گذار در دنیای آن تجربه ای نو خواهد بود. به یادگار بردن اشیایی از هند که خاطره آن را زنده کند حسی ماندگار و فوق العاده خواهد داشت به خصوص اگر با دقت از بین سوغاتی...

18 بهمن 1399

خوردن بیشتر کاکائو به 5 دلیل برای سلامتی ما مفید است

همگی از مضرات کاکائو بر بدن، مانند پوسیدگی دندان ها گرفته تا چاقی با خبریم؛ اما آیا از فواید با ارزش آن هم خبر داریم؟

12 مهر 1399