جزئیات جلسه شورای شهر تهران؛ واکنش چمران به تجمع آتش نشان ها در مقابل شورای شهر

به گزارش وبلاگ آوای چکاوک، تهران (پانا) - رئیس شورای شهر تهران جزئیات جلسه امروز شورای شهر تهران را تشریح کرد.

جزئیات جلسه شورای شهر تهران؛ واکنش چمران به تجمع آتش نشان ها در مقابل شورای شهر

مهدی چمران در حاشیه چهل و نهمین جلسه شورا در جمع وبلاگ آوای چکاوک گفت: امروز تمام وقت جلسه برای معین نرخ تاکسی صرف شد که البته موارد زیادی مورد بحث نهاده شد و موضوعی مطرح شد که تا 6 ماه آینده تاکسیرانی از سامانه ای متمرکز استفاده کند که در این سامانه هم نرخ معین گردد و هم نحوه پرداخت به صورت الکترونیکی باشد و نیازی به پرداخت پول نباشد.

وی ادامه داد: سامانه، نرخ کرایه را بر اساس پیمایش و ساعت اوج ترافیک محاسبه و نرخ را اعلام می نماید و افزایش 25 درصدی نرخ کرایه تاکسی ها تصویب شد، البته می دانیم که این اندازه شاید برای بعضی خطوط کم یا زیاد باشد و گفته شده که افزایش نرخ از 35درصد بیشتر نگردد؛ اگر طول جهت طولانی باشد، در آنجا افزایش و در جایی که طول جهت کم است، کمتر از 25درصد افزایش صورت می گیرد و در این باره باید جدولی تنظیم گردد تا حد متعادل افزایش ها 25 درصد باشد.

رئیس شورای شهر تهرن با اشاره به نرخ سرویس مدارس اظهار کرد: در این مورد مشابه سال گذشته افزایش 25درصد درنظر گرفته شده است.

چمران ادامه داد: تبلیغاتی که به وسیله تاکسی ها صورت می گیرد، براساس مصوبه ای است که شورای عالی ترافیک تصویب نموده است.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران عنوان نمود: در حمل و نقل در ساعات شب هم 20 درصد افزایش خواهیم داشت و پیشنهاد شد که شهرداری تهران امکانات بیشتری را در ارتباط با سایر سازمان ها برای تاکسیرانان فراهم کند.

وی درخصوص تجمعات کارکنان شهرداری و نیروهای آتش نشانی مقابل شورا بیان نمود: همه اینها بر اساس روال شهرداری تنظیم خواهد شد و بحث اصلاح مقدار حقوق را نیز به من گفته اند و اجرا می گردد و باید تعاونی ها را حمایت کنیم و بحث حقوق و اصلاح آن قطعا عملیاتی خواهد شد.

چمران در جلسه امروز شورای شهرتهران به تجمع تعدادی از آتش نشان هم اشاره نمود و اضافه نمود: باخبر شدیم تعدادی از دوستان و عزیزان آتش نشان به خیابان آمدند.

وی با بیان اینکه اضافه حقوق آنها تامین شده که یا این افراد اطلاع نداشتند یا اطلاع ندارند، گفت: از بهرامی (معاون خدمات شهری) خواستیم که با این آتش نشانان صحبت نمایند اما اعلام کردند که روز گذشته با آنها صحبت شده است.

منبع: خبرگزاری پانا

به "جزئیات جلسه شورای شهر تهران؛ واکنش چمران به تجمع آتش نشان ها در مقابل شورای شهر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزئیات جلسه شورای شهر تهران؛ واکنش چمران به تجمع آتش نشان ها در مقابل شورای شهر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید